Alla inlägg den 23 april 2011

Av Maria - 23 april 2011 21:37

Vilket sommarväder på påsk. Känns mer som midsommarväder =) Hittills har påsken bjudit på grillningar med fina vänner och även shopping med gosig vän =) Barnen har däckat efter en aktiv dag. Jag håller på packa eftersom vi imorgon åker hem till mormor och morfar. Ska bli skönt!


Sorg känner jag i mitt hjärta då lilla Tindra förlorat kampen... ( www.tindraskamp.se )  Livet är orättvist då hennes knappt börjat. Man kan inte föreställa sig hur dem mår nu och hur tomt det måste kännas. Tanken att dem måste lämna kvar sitt barn/syster på sjukhuset och åka hem utan henne gör att det river i mitt mammahjärta! Tänk så fort det kan gå. Såg en bild från deras 3-årsdag och ett år senare ligger Tindra inför döden. Ofattbart! Är så tacksam för det jag har, man vet aldrig hur morgondagen ser ut.

Så ge era nära och kära en extra kram och ta vara på varje dag. Du vet aldrig hur morgondagen ser ut.


       Kram på er och va rädd om varandra! 

Ovido - Quiz & Flashcards