Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Sista gången?

Av Maria - 2 februari 2009 17:12

Har inte ammat sedan igår natt. Kanske var det allra sista gången jag ammade Charlie? Känns riktigt sorgligt, men samtidigt skönt.

Brukar ofta tänka såna där "sista gången" tankar. Som när man flyttat ur lägenheter: Sista gången jag låser denna dörr. Undrar vad det säger om en som person?

På tal om Charlie så har han fått en tredje tand. Högra framtanden i överkäken. :)


Lika underbart väder idag. Charlie fick åka pulka och sen tog vi en promenad.

Pappa har fortfarande magsjuka, så vi rymde ut lite.


Åt hemgjord mos och köttkorv idag. Det var gott! Charlie fick lax...oj så han åt. Fast jag tror han gillar allt denna man precis som mamma...nä nu ljuger jag. Fruktpure är ju inte favoriten. =)


Imorgon ska vi till Felicia och fira henne. Ska ta med oss semlor. Kul att se dem, det var länge sen.


Tack Erika för att du hjälper oss som datasupport. Haha! Puss på dä!


Har ni några hemliga dokument som ska förstöras så kom till oss. Vi har en expert på området.





Att riva papper är så gott



 
 
Camilla

Camilla

3 februari 2009 07:53

Ja det ju lite kontisgt och sorgligt att sluta, men jag tror att du kommer att må mycket bättre nu när snuttningen försvinner!! Du får dig lite mer för dig själv! Mamma är man så mycket ändå! Kul det ska bli att ses idag! LÄNGTAR! Nu ska vi snart gå på dagis/jobb! Syns sen.Puss

http://mammamillan.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

3 februari 2009 11:36

Vilken söt liten kille.. Jag skickar över alla viktiga dokument sen så han har lite att göra ;) Kramen

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards