Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Renoverar

Av Maria - 24 februari 2009 22:03

Äntligen har vi tagit tag i vardagsrummet. Kommer att hända en hel del därinne. Kommer bli skönt att slippa den diarré bruna färgen. :) Vi håller just nu på med att riva en väggstump och så river jag tapeter i matsalsdelen. Tur att struktur-tapet är delbar. :)








                                  





 Bye bye fula färg :)













Ja så ser våran matsal ut för tillfället







Mitt i all renoveringsförvirring så for jag och Charlie på öppna förskolan idag. Blev där påmind utav Emma och Maria att jag och Charlie ska ha mamma-fika imorgon. GAAAHH! Hur har jag kunnat läsa så fel på fikalistan? Eftersom elektrikern kommer imorgon em, så var det inget annat att göra än att omboka. Skickade ett mail och kände mig dum? Hur kunde jag missa detta?? Tycker jag är så snurrig nu sen jag fick barn.






Charlie är så snäll nu. En bra period. Oftast nöjd och sover som en gud på nätterna. Får se hur länge det är så, kanske tills nästa tänder ska komma.

Vägde lilleman på öppna förskolan idag, 9935 gram. Har verkligen stannat av nu. 100 gram på lite mer än en månad. Men han rör sig ju mer nu, så det är väl inte så konstigt. Sen har han ju haft magsjuka under denna perioden oxå.


                Kram på er

 
 
Erika

Erika

25 februari 2009 09:11

Åh vad roligt att renoveringspyssla, måste verkligen komma och se resultatet sen! Jag känner igen d där med minnet, mitt är åt helsike också. Minns för tusan ingenting! Puss på er

http://eraijka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

25 februari 2009 11:05

Hejsan! Vad duktiga ni är då! Vad ska ni ha istället på väggen då? Tilde är bättre idag.. men övriga vete fan..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards