Alla inlägg den 5 april 2009

Av Maria - 5 april 2009 15:39

Fortfarande kvar i Östersund. Har det så mysigt. Men igår var vi ut på stan och tog en fika. Jag och syrran delade på 2 smörgåsar. Igår kväll hade vi så ont i magen...kramper. Under natten var jag tvungen att gå på toaletten för det vred om sig i hela magen. Nu idag mår vi bra, men har lite ont i magen till och från. Måste varit dem där smörgåsarna som vi blev dåliga av.


Idag for jag, Moncan och Charlie på Djungelhuset. Charlie fick leka av sig bland alla kuddar. :) Är som Leos lekland i Umeå. Har bilder som jag ska lägga ut då vi är hemma i Umeå igen. Kan ju spana in stället www.djungelhuset.se =) Premiär nu i helgen!


Ja en mysig helg lider mot sitt slut. Imorgon bitti styr vi turnén mot Noret igen (15 mil norr om Östersund). Åker till mormor och morfar. Hoppas dalmasarna ska vara friska så dem kommer dit. På vägen hem stannar vi till hos min klasskamrat Lena (bor i Lit) och hos farmor och farfar i Strömsund. Bra med lite stopp på vägen.


Längtar tills pappa Roald kommer till påskhelgen. Vi saknar honom! Ganska tufft att ha allt eget ansvar hela tiden över Charlie. Man har ju bra hjälp av moster, mormor, farmor mfl. Men det är ju ändå inte samma sak som att få hjälp av Pappa Roald.



   Kram Maria

Ovido - Quiz & Flashcards