Alla inlägg den 18 april 2009

Av Maria - 18 april 2009 08:33

Låg och läste min bok igår, ingen hit eftersom jag var ensam hemma. Den är lite läskig den där boken: Snömannen av Jo Nesbö!

Roald var på bio med grabbarna så det var bara jag och lilleman hemma. Vågade inte läsa så mycket utan jag la mig och sov. =)







 

Härligt väder ute, strålande sol. =)

Idag blir en dag i mysandets tecken. Camilla och Felicia kommer ut så vi ska äta middag och mysa. Ska prova en ny efterrätt som Paula gav recept på.


Lilleman vägrar burkmat nu så jag måste skärpa mig med storkoken. Håller nu på med gryta. 

Imorgon ska vi åka till Anna och Zablon som fått sin lilla prinsessa! Stort GRATTIS! Ska bli mysigt att syta lite! :)



Ha en bra dag allihopa!


                   Kram Maria



Ovido - Quiz & Flashcards