Alla inlägg den 15 april 2009

Av Maria - 15 april 2009 21:20

Ikväll så har jag äntligen sett filmen - Män som hatar kvinnor. Grymt bra film, minst lika bra som boken om inte bättre. Jag, Malin och Viktoria från mammagruppen var och såg den. Vi var så nöjda alla 3. =)

Har ni inte sett eller läst boken/filmen...gör det. Ett tips!














Kändes inte alls som att filmen var 2.5 timme lång

Av Maria - 15 april 2009 09:25

Tänkte visa lite bilder från min och Charlies road trip. =)








Charlie och Moster Moncan på Djungelhuset i Östersund. En mysig helg i Ö-sund fick vi. Vi hann mysa lite med kusin Izabelle 6 år. 
















Moncan och Iza kollar på film när Iza var liten bebis =)                       









Charlie och Herr Apa. Han tyckte det var kul att krypa runt bland alla

djuren =)    










Lowa närmast kameran och Tilde längst bak. Hoppas jag har rätt, men på kort brukar jag kunna skilja dem åt. Annars är dem lika som bär. Är

så lik mamma Malin när hon var liten. Töserna är 10 månader gamla     





                                                





Småkusinerna Tilde, Lowa och Charlie













Med våran goa mormor. Puss på dig











Moster Malin och Kusin Frida 4 år. Det var kul att se Charlie och Frida tillsammans, för trots åldersskillnaden så lekte dem så bra ihop. :)






Ja det var några kort iaf. :) Dax att tvätta lite. Ett underbart vårtecken är att man kan hänga ut tvätten. Luktar ju SÅÅÅÅ gott!

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards