Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Maria - 20 mars 2009 19:30

Idag fyller en av mina allra bästa vänner år. Camilla blir 28 år och det firade vi med en ny elvisp. Tyckte hon skulle sluta vispa grädden för hand. :) Stort GRATTIS Gumman. Camilla är en underbar tjej som betyder mycket för mig. Hon kan jag alltid lita på och jag vet att hon alltid ställer upp för oss. Sen har vi ju så trevligt ihop oxå. Kram på dig vännen och grattis!









Grattis på dig Vännen!











Charlie firade Tant Camilla










28 år idag (du ser lite tokig ut) :)










Alva, Charlie och Felicia






Ja en trevlig dag med gott fika och god mat. Fick tacos som är nationalrätten hos Familjen Berg/Edström :)                            



Kram på er

Av Maria - 20 mars 2009 13:19

Hittade denna lilla lek hos mina goda vän Erika.


Instruktioner: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Maria är". Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller " Namn är…" och lägg in dem på din blogg.


Maria är en av Europas starkaste kvinnor



Maria är tillbaka


Maria är en ängel sänd från ovan


Maria är bäst!


Maria är begränsat skattepliktig



Ja det blev dessa meningar :) Passar väl bra in på mig!=)



   Kram på er



Ovido - Quiz & Flashcards