Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Maria - 21 mars 2009 09:59

Idag valde lilleman att vakna 05.45, brukar annars vakna vid 07. Det kanske beror på att han slocknade igårkväll vid 19. Mycket tidigare än vanligt och det var så skönt med så mycket egentid på kvällen. Charlie var helt slut efter kalaset hos Camilla. :) Jag och Roald såg Lets Dance. Blev lite besviken idag när jag såg att Morgan åkte ut. Magnus borde egentligen åkt hem för han är inte riktigt lika bra, men han gör det ju så bra ändå den där biffen. :)


Känner mig lite trött nu, men inte har man tid att vila när Charlie vilar. Då ska ju allting annat göras. Har slipat och spacklat lite mer därnere. Går sakta men säkert. Roald är ledig sön och måndag och då ska vi köra hårt. Kaminen ska ju monteras på torsdag, vill ha allt klart då. Har även rumstrerat om lite i köket. Sedan är det ju så soft att sitta här vid datorn och läsa bloggar :)

Skulle verkligen behöva storstäda oxå. Det ska jag göra när tapetseringen är klar. Vårstäda hela huset...


Hittade en supermysig blogg, kolla gärna in den; http://livetibyn.blogg.se/


Superfint väder idag. Jag och Charlie ska ta en långpromenad när han vaknar. Härligt!



   Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards