Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Maria - 28 mars 2009 08:38

Igår tog vi oss en tur på stan. Åt god lunch på Cafe Station, dem har ju så god mat där. Blev inte så länge på stan för vi hade en tid att passa här hemma (besiktning av kaminen). Jag köpte iaf ett par vantar åt Charlie + pyjamaser. Synd att det blev så stressigt på stan, hade gärna gått runt och myst lite. Men vi fick en trevlig lunch, behöver väl inte nämna att jag råkade spilla ut en smoothie med hallon och blåbär. =)


Kvällen bjöd på ett par glas vin, ost och kex och en levande brasa. Kan säga att kaminen värmer bra. Tände en brasa och sen behövde vi inte lägga på ngt mer. Haha! Mysigt var det! Men vin blir man trött på, så jag somnade i soffan medans killarna (Roald, Cepe och Tocka såg på film).









Bäddsoffan är vi supernöjd med. Bra storlek, lättbäddad och skön. Tack Tocka för att du monterade den.







Nä nu ska jag ta mig en morgonpromenad medans Herrarna Johannessen sover.

 Ha en trevlig helg!



                        Kram Maria





          

Ovido - Quiz & Flashcards