Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Maria - 1 maj 2009 21:27

Kollar på humorgalan. Släpper ett par tårar för allt elände man ser. Stackars barn därute! Usch! Man ska vara glad för det man har.


Ska hämta in tvätten nu. Hunnit en del idag ändå: tvättat två maskiner med sängkläder och rengjort ugnen. Orkar inte göra så mkt mer. Känner mig trött efter veckan med sjukdom. När jag rengjorde ugnen provade jag tipset från Rent hus och det funkade kanon. Man blandar 1 del såpa och 3 delar vatten. Spraya på, sätt ugnen på 100 grader och låt verka 20 min. Skinande rent blev det.








Charlie somnade nu först. Varje gång jag skulle lägga honom så låg han bara och skrattade. Haha, man kunde inte låta bli att skratta med honom. Min goskit!


Egentid...när hade man det sist??



     Sov gott!

Av Maria - 1 maj 2009 15:47

Strålande väder ute. Vi passade på att inviga sandlådan med Felicia och Camilla som tittade förbi. Sen tog vi oss en promenad på Konsum då sällskapet for hem. Hör och häpna: Charlie sover ute i vagnen. Har gjort det flera gånger nu  på rak. Det kanske vänder på den fronten. Skönt om han kan sova ute och få frisk luft.







Åh så kul det var att gräva i sanden






Vårtecken i skärgår´n



Ha en fortsatt trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards