Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Maria - 15 maj 2009 22:13

Undrar just om lilleman tycker bättre om att sova i sin egen säng. Igår hörde vi inte av honom. Än så länge har vi inte heller hört ett pip. Han verkar gilla sin säng. :) Så skönt! Man slipper oroa sig för att han ska ramla ur sängen.


Gubben och jag har en myskväll i soffan. Mysigt värre!


                           God natt!

Av Maria - 15 maj 2009 11:02

När Charlie inte är på hugget att äta så går det bättre om han får hjälpa till själv. Vi sitter med varsitt bestick och hjälps åt. Nu börjar han förstå att skeden/gaffeln ska in i munnen :) Lite söligt ibland, men det får man ta.





 Spännande det här






Se så duktig jag är att äta med gaffeln som jag fått av Tant Kristin (tupperware). Tallriken fick jag av farbror Tocka




Vi övar lite trapp oxå. En dag var han så duktig på att klättra neråt, jätteförsiktig var han. Han kanske kommer bli lika feg som sin mor ;)






Nästan uppe




Ha en trevlig dag! Pappa Roald jobbar till 18, så jag och Charlie ska gå ut en sväng sen. Kanske hittar vi åt en lekpark.


        Kram Maria

Ovido - Quiz & Flashcards