Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Maria - 27 maj 2009 19:42

Var 1-årskontroll idag. Lilleman väger 10820 gram och var 79 cm lång. Huvudomfång 47.7 cm. Han fick oxå sin tredje vaccination. Allt såg bara fint ut. :)



            Kram på er

Av Maria - 27 maj 2009 10:28

Nu har mormor och morfar åkt hem. Blir tomt. Tur vi har farmor och farfar kvar, men dem bor i farbror Tockas lägenhet för han for igår till Bulgarien.

Så efter vi varit på 1-års kontroll idag så ska vi hälsa på dem. :)


Igår var jag själv till läkaren för mina bihålor. Har fortfarande huvudvärk. Som jag trodde var det ett virus så ingen medicin till mig. Hoppas det går över snart. Men det blir sakta bättre...


Våran goa kompis Erika hade gjort fina bilder från kalaset igår. Kolla gärna in henne blogg: http://eraijka.bloggagratis.se/2009/05/26/1709498-fullspackat/


Ska ta mig en dusch medans lilleman sover. Ha en bra dag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards