Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Maria - 14 maj 2009 12:48

Stela fingrar efter att jag rensat ogräs. Har även målat grunden på husets framsida. Har även börjat gräva ut efter långsidan på huset. Måste gräva bort lite av rabatten och måla om grunden och sen lägga grus mot husgrunden. Är visst inte bra att ha rabatten direkt intill. Så man har alltid ngt att göra. Kul är det att dona.


Känner mig så piggare idag. Kanske pga en underbar sovmorgon som jag fick idag. Roald steg upp med Charlie då han vaknade kl 5. Jag fick sova till 9 =) =)  Wonderful säger jag.

Vi måste hänga upp ngt för fönstret inatt så Charlie inte tror att det är morgon kl 05.15 Ska bara tillägga att han sovit i sin säng heeeela natten. =)


Nu ska jag smörja mina stela jordfingrar.

    Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards