Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Maria - 4 maj 2009 18:25

Ja idag känns det skönt då man fått lite gjort.

Började dagen med att fara ut och springa, äntligen är Roald hemma så man kan fara ut en sväng.

Sen har Roald oljat in en del av altanen och jag har krattat ihop 2 sopsäckar med löv. Så skönt att få fixa ute litegrann. Njuter verkligen denna våren av att bo i hus. Förra våren orkade man inte vara ute och dona på då man var höggravid i högsta grad. Minns vilken pina det var att stå på knä och rensa ogräs.


Var även på blomaffären och köpte penséer. Imorgon ska jag plantera i blomlådan under köksfönstret och i blomkrukan vid dörren. Penséer är bra då de tål lite kyla. Kan ju fortfarande vara kallt på nätterna här uppe.

Charlies munkjacka från H&M kom idag. Resten av varorna kommer i början av juni.








Trevlig afton på er!

Av Maria - 4 maj 2009 09:19

Viktigast i mitt liv är min familj. Så idag vill jag skicka en tanke till en av mina storaystrar Moncan som fyller år.

 För 32 år sedan föddes Monica, så ett stort HIPP HIPP HURRA för henne. :) Imorgon far hon på semester till Riga, det är hon väl förtjänt.


Hoppas du får en bra dag! Ha det så bra i Riga!

Stor puss och kram från Roald, Charlie och Maria. Charlie hälsar att han längtar tills ni kommer och hälsar på.







Charlie med en av sina älskade mostrar på hans dopdag. Undrar vad dem sörjer?                                                  
                            

                                                  
                                              











STORT GRATTIS PÅ DIG GUMMAN! Vi älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards