Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Maria - 12 maj 2009 22:10


  God afton!


Måste bara få visa våra nya utelampor som kom upp idag. Elektrikern var här och gjorde det sista idag. :) Köpte dessa på Jula för ett år sen. Bättre sent än aldrig...




 Inte så dumt va?




Så mkt bättre än dem ljusgula 70-tals som satt där förut





Sen har jag en klåfinger till unge. Han är som en igel på datorn när man sitter här. Det är trycka på och av datorn, skriva på tangentbordet, trycka på musen... Ju mer man säger nej och aj aj desto roligare är det.

Ja min lilla prins! :)

 Han är pigg nu iaf. Är fortfarande lite bubbligt i bröstet, men hostan är bättre. Nu är det bara jag och Roald som ska bli fit for fight!







Datahacker??


      God natt på er!

Av Maria - 12 maj 2009 10:04

I dag vaknade lilleman kl 6. Gjorde inte så mkt eftersom han sovit hela natten i sin säng. Har fått ge nappen några gånger. Igår sov han några timmar i sin säng. Jag saknade nog lilleman i våran säng för jag sov inte så bra.


Strålande sol ute. Idag ska vi ta oss en promenad på affären!


    Kram Maria



Ovido - Quiz & Flashcards