Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Maria - 22 maj 2009 08:58

Det var lite roligt att testa detta, ganska likt Charlie. Gör det du oxå på http://www.makemebabies.com



Av Maria - 22 maj 2009 08:33

Ja att ha bihåleinflammation är inte att leka med. Låg halva dan igår, men sen på eftermiddan så släppte det mesta av huvud- och tandvärken. Vilken känsla! Vad man uppskattar att vara frisk, känner nu bara lite lite litegrann. Sa till Roald att det var nog det värsta jag varit med om. Men då påminde han mig om att jag faktiskt fött barn. Så jag fick ge mig där. Hi hi! Men det var inte skoj.


Idag kommer min syster Monica, kusin Iza och Monicas fjås Henke. Det ser vi alla fram emot. Sån tur att man känner sig bättre. Ska in och handla på Maxi så fort Herrarna Johannessen vaknar. Måste ju ha lite gott att bjuda på. Både i flytande och fast form. :)


Ha en underbar helg! För det ska vi ha! Hoppas solen kommer snart!

Ovido - Quiz & Flashcards