Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Maria - 19 maj 2009 21:47

Ont i skallen, alvedon hjälper inte. Misstänker att jag har bihåleinflammation. BLÄÄÄ! Nu vill jag bli pigg. Roald har oxå ont mot bihålorna. Köpte Sinova på apoteket. Hoppas det ska hjälpa.


Less på att sitta hemma. Så idag mötte vi upp Camilla och Flisan på stan. Sen blev vi bjuden på fiskgryta som var yummie. Så mysigt att träffas. Bäst att passa på nu för det dröjer innan vi kan ses. Både vi och dem har mysigt främmande att vänta.


Nä lägga mig i soffan och slappa nu. Tröstat mig med lite popcorn!


Av Maria - 19 maj 2009 10:54

Sitter och kollar på mina magbilder. För ett år sedan hade tiden gått ut (16 maj). Jag hade en suverän graviditet eftersom jag mådde väldigt bra, värst var all vätska som jag samlade på mig i benen på slutet. Jag hade verkligen en stor mage och det berodde nog på en rejäl bebis (4.1 kg och 54.5 cm lång). =)

Jag  var fylld av förväntan över förlossningen och vad det var för krabat som fanns därinne. Saknar lite den där spända förväntningen. Ser fram emot när man ska skaffa ett litet syskon =) Vilken tur det är att man glömmer fort det jobbiga med att vara gravid.





Nog var man på bristningsgränsen alltid =) Här är jag i vecka 40








Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards