Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Maria - 23 januari 2009 19:54

Trött efter dagens aktivitet. Man är inte van att göra så mycket på en dag.

Tog först en promenad på Konsum. Måste ju ha mjöl om man ska baka.

Kom hem och när lilleman somnat igen så bakade jag semlor och sen gjorde jag storkok på grytbitar till Charlie. Ja det tar ju sin tid allting... Var helt färdig efteråt. =) Men lite duktig känner man sig allt.

Imorgon ska jag dammsuga, men det får bli dagens enda uppgift.


Fredagkväll. Vi har pringles och coca cola hemma. Smarrigt! Vet inte om jag orkar ngn semla ikväll. Nyss ätit en massa spagetti och köttfärssås. Är ju gott dä!


Läste nyss att vid 7-8 månader kan barnen bli mammig/pappig. Beroende på vem som är hemma med dem mest. Dem vill gärna vid denna tidpunkt oxå vara mycket uppi sina föräldrar, däribland sova hos dem. Så där har man väl svaret på varför Charlie vill så gärna sova hos oss och vaknar flera ggr/natt. Är mamma och pappa kvar??


Farbror Tocka är på besök. Dem kollar på Madagaskar nere på projektorn. Orkade inte kika så jag gick upp istället! Se Lets Dance!


   Puss på er

Av Maria - 23 januari 2009 10:39

Roald tappade päran igår och gissa vart den hamnade? Jo spetsad på glaset! =)

 Norrländsk sex on the beach?

Kom gärna med fler förslag.

Ovido - Quiz & Flashcards