Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Maria - 31 januari 2009 09:09

Varit en tuff vecka med sjukdomar. Känner mig så less, länge sedan jag känt så här. Men det blir väl så efter en tuff vecka.

Charlie verkar frisk nu iaf och äter verkligen som en häst. :) Men han sover som en kratta på natten. :( Nu vägrar han somna själv, vaknar så fort man vänder sig i sängen och gallskriker. Jag höll rent ut sagt på att bli tokig inatt. Enda som dög var bröstet, så hade han fått välja hade han suttit fast vid bröstet tills imorse. Så vid 01 tog jag kudde, täcke och lämnade sovrummet. Roald har fått tagit natten och morgonen och det verkar gått väldigt bra. Hela veckan så har Charlie varit gnällig och missnöjd med mig, men mycket nöjdare hos pappa. Som sagt, känner mig sliten och less. Vid vissa tillfällen skulle jag vilja trycka på "åter till att vara inte mamma"-knappen. Överallt hör jag barn som sover så bra, somnar av sig själv, tar vällingen och är så nöjda. Sagt flera gånger till Roald: Vad gör vi för fel? Roald tröstade mig med att vi har en söt unge iaf (men det tycker ju alla föräldrar). Ja tuff vecka som sagt.

Roald har firmafest ikväll + att han sen jobbar 3 nätter, så jag måste ta nätterna som kommer. Gruvar! Längtar tills jag ska jobba nästa helg, komma ut ett tag. Längtar tills mamma och pappa kommer ännu nästa vecka en sväng....


Var på jobbet igår en snabbis och gick igenom lite journalhantering. Kommer inte ihåg ngt!!! HJÄLPPPP!!! Men det ska bli kul trots allt....


Sugen på tjejafton snart...någon??


Fått bänken till köket. Blev riktigt bra! :) Dålig bild, men lite syns det iaf.


      Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards