Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Usch en sån natt

Av Maria - 12 januari 2009 09:38

Ja så här kan man ju oxå somna. Halv sju däckade Charlie på golvet efter att endast sovit en gång på dagen. Tänkte vi skulle prova och se om han sov bättre på natten. Sover annars 2 gånger. Gick väl inte allra bäst, för halv nio vaknade han och var pigg. Sen fick han både lite tisse och så gröt. Det kanske inte var det smartaste för sen mellan kl 12 och fyra hade lilleman världens magknip. Ja det var så hjärtskärande att höra.... Usch! Provade massage och alvedon, men inget hjälpte. Jag somnade vid 3 och vid 4 hade Charlie och Roald somnat. Man analyserar hela dagen för att se vad som kan orsakat det. Antar att det blev kanske för mycket mjölk och gröt...


Innan magknipen hann vi se båda filmerna ARN nere på våran lilla hemmabio. Ruggigt bra filmer. Har ni  inte sett dem, så gör det. Oj oj oj säger jag bara.


Regnet öste ner här i morse. Så det är alldeles slaskigt ute! Vi som hade det så fint.


Fanny och Henrik kommer i veckan. Det ska bli så kul. Vi ska bara bilvakt medans dem flyger till utlandet.


     Puss på er

 
 
Camilla

Camilla

12 januari 2009 11:09

Men oj oj oj, stackars lilla Charlie så trött han måste ha varit där! Såååå söt min lilla prins! Hoppas du får sova bättre inatt! Puss

http://millan81.babyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards