Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Paff

Av Maria - 28 januari 2009 19:14

Tog micropops-påsen ur platsförpackningen och skulle just lägga den i micron. Ser bara ett stort hål där micron brukar sitta. Står numera på golvet och funkar inte. GAAAHHH! Att man har så dåligt minne. Var ju så sugen på popcorn. Tänkte inte ens så långt när jag handlade på Konsum. Haha!


Mammafika hos Lina och Lisa idag. Väldigt trevligt. Gick igenom lite förlossningar och det blev bara värre och värre tillslut. Eller hur Fru Larsson? ;) Att det är så kul att prata förlossningar.


Charlie är så duktig nu på att somna själv. 5 minuters är ngt jag rekommenderar. Ska börja köra den på natten snart.


Han har fortfarande dålig aptit lilleman. Får knappt i honom hälften av det han åt förut. Tar väl tid antar jag. Ger bröst nån gång på dagen nu oxå. Jag som var så nöjd att amningen trappats ner så pass. Nu känns det åter igen som att man har ett fyrkantigt paket i bröstet.


     Kram Maria

 
 
Erika

Erika

28 januari 2009 19:34

Det sägs att det tar ca 5 dagar till de äter normalt igen efter att de har varit sjuk. Så han kommer nog igång snart! Annars kan vi ge lite av Cassandras mat, hon äter för mkt nu haha :D Tråkigt att micron är trasig, tänkte faktiskt poppa lite ikväll för vår funkar ju ;) Kul också att 5 minuters verkligen fungerar för er! Kram

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards